Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 125 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart / Blauw
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
aprilia - rs-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Om al vanaf de Pole Position te starten

De ergonomie van een echte supersportmotor, een aluminium frame, geperfectioneerde motor en de beste van de laatste technologieën in een nog dynamischere en agressievere look. De nieuwe Aprilia RS 125 belichaamt door en door de passie van Aprilia voor grote prestaties, met een concentraat van details en verfijningen ontworpen voor zowel de kampioenen als de beginnende rijders. 

DE APRILIA RS125 HEBBEN WIJ NIET STANDAARD OP VOORRAAD, informeer naar de mogelijkheden.

Referentiechassis

Gewapend met de successen en deskundigheid opgedaan tussen de randen van de circuits heeft het Aprilia Racing Team een wereldwijd uniek aluminium frame ontworpen. De Aprilia RS 125 heeft een robuuste en lichte structuur van gegoten aluminium liggers met gekruiste verstevigingsribben die maximale niveaus van stabiliteit en wendbaarheid garandeert, zowel op de weg als op het circuit. Het ongeëvenaarde rijwielgedeelte wordt gecompleteerd door de upside-down-voorvork en de monoshock schokdemper op de asymmetrische achterbrug.

Vermogen en aandacht voor het milieu

Het technologische hart van de Aprilia RS 125 is een vloeistofgekoelde ééncilindermotor met vier kleppen. Zijn thermodynamica is volledig herzien en hij heeft nu een robuustere koppelcurve, een maximumvermogen dat wordt ontwikkeld bij een lager toerental en een lager brandstofverbruik. De nieuwe motor is Euro 5 typegoedgekeurd en garandeert maximale prestaties met inachtneming van het milieu.

Ergonomie en bedieningsinstrumenten

De Aprilia RS 125 heeft de rijpositie van een echte supersportmotor zonder slimme trucs of compromissen: speciaal ontworpen voetsteunen om geen enkele rijder te vermoeien, een stuurstand die een volledige beheersing van de motor garandeert en 18 mm hoger gezette stuurhelften voor nog meer rijcomfort. De Aprilia RS 125 verrast met de nieuwe digitale instrumenten en de grote hoeveelheid gegevens en informatie, zoals de indicator van het brandstofpeil, huidige en gemiddelde verbruik, de resterende actieradius en nog veel meer.

Voel de adrenaline

Het nieuwe uiterlijk van de Aprilia RS 125 is geïnspireerd op de nieuwste RS 660 en Tuono 660, met hun moderne, agressieve en zeer originele uitstraling, benadrukt door de drievoudige koplamp en het prachtige aluminium frame die een knipoog zijn naar de wereld van het racen. Het ontwerp belichaamt Aprilia's diepgewortelde sportieve ziel en passie, die terug te vinden is in de vormen en technologische elementen, en bruist van dat legendarische gevoel van pure adrenaline dat nooit faalt om op te zinderen.

RS 125 - TECHNISCHE GEGEVENS 
 TYPE MOTOR Ééncilinder, 4-takt, 4-kleppen, DOHC, vloeistofkoeling BORING EN SLAG 58 x 47 mm CILINDERINHOUD 124,2 cc COMPRESSIEVERHOUDING 12.0~12.6: 1 MAX VERMOGEN 11 kW bij 10.000 tpm MAXIMUMKOPPEL AAN DE KRUKAS 11,2 Nm bij 8.000 tpm 
 ONTSTEKING ECU Electronics Magneti Marelli MIUG4 ø 32 mm STARTEN Elektrisch SMEERSYSTEEM Natte oliebak Transmissie 
 6 versnellingen; overbrengingsverhoudingen: 1° 11/33 - 2° 15/30 - 3° 18/27 - 4° 20/24 - 5° 25/27 - 6° 23/22 PRIMAIRE TRANSMISSIE Tandwielen met rechte vertanding; overbrengingsverhouding: 29/69 EINDOVERBRENGING Ketting, overbrengingsverhouding: 13/58 KOPPELING Meervoudige natte plaatkoppeling VOORWIELOPHANGING Upside-down voorvork met Ø 40 mm binnenpoten, veerweg 110 mm ACHTERWIELOPHANGING Asymmetrische swingarm, monoschokdemper met veerweg van 120 mm. REMMEN Voor: Roestvrijstalen remschijf van Ø 300 mm, radiale remklauw met 4 zuigers Achter: Roestvrijstalen remschijf van Ø 220 mm, remklauw met één zuiger Metaalomvlochten verbindingsslangen. ABS 2-kanaals ABS van Bosch met anti-kantelsysteem WIELEN Lichtmetalen wiel met 6 Y-spaken BANDEN Voor: 100/80 - 17", achter: 140/70 – ZR 17 AFMETINGEN Max. Lengte 1968 mm  Max. breedte 760 mm  Max. hoogte 1.135 mm  Zithoogte 820 mm  Wielbasis 1.350 mm Gewicht 144 Kg (leeggewicht met volle brandstoftank) Brandstofverbruik (WMTCcyclus) 2,6 l/100 km  2,6 l/100 km CO2-emissie (WMTC-cyclus) 60 g/km EURO 5 

Rijklaarprijs € 6.199,--

De RS 125 hebben wij niet standaard op voorraad


 


  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefritten mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2011 - De Diavel. Een eigen design en een niet-in-een-hokje te plaatsen robuuste motor. Een andere gedurfde stap, maar een die niet zo veel als een verrassing kwam, was de overstap van Valentino Rossi van Yamaha naar het Ducati MotoGP team ter vervanging van Casey Stoner, die overliep naar Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion