Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG 660 - 2025

€ 13.249,- € 13.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Groen
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Aprila Tuareg 660 E5+ in de kleur Tornado Green!

Nu in de Aprilia Days Sale! Ontvang tot 31 mei 2025 maar liefst €750,- korting bij aanschaf van deze motorfiets. Dus tot 31 mei 2025 kost deze motor €13.249 ipv €13.999,- !


Wendbaar, krachtig en klaar om elk obstakel te overwinnen met het gewicht van een enduro en de veelzijdigheid van een adventure. De Aprilia Tuareg wordt aangedreven door een paralleltwin met een sportief karakter, gekoppeld aan vering met lange veerwegen en tubeless spaakwielen. Het geheim van zijn ontdekkingsinstinct schuilt in de algehele balans van efficiënte technologie en een ongeëvenaard chassis.

De Aprilia Tuareg is ontstaan uit een rijke off-road roots: licht, functioneel, prestatiegericht, intuïtief. Het ontwerp, omkaderd door de legendarische drieledige koplamp, heeft een elegante, taps toelopende bovenbouw. Elk detail is ontworpen om kracht en energie over te brengen, van de strakke lijnen tot de gedurfde kleurstelling met rood frame en tweekleurig zadel. Kleuren die een samensmelting met de natuur oproepen en de kracht van de elementen vrijgeven.

De vloeistofgekoelde, Euro 5+  viertakt paralleltwin levert 80 pk bij 9.250 tpm, voor een perfecte balans tussen vermogen en controle op alle soorten terrein. De 52 mm gasklephuizen garanderen prestaties bij alle toerentallen, daarnaast reduceert de generator de massatraagheid, wat het reactievermogen verbetert en zorgt voor een directe en krachtige acceleratie.

De elektronica van de Aprilia Tuareg combineert controle en prestaties. Het APRC-pakket, dat is afgesteld op asfalt en offroad-ondergronden, bevat vernieuwde motormappings die de gasrespons en reactie verbeteren. Bestuurders hebben elk aspect onder controle dankzij een gebruiksvriendelijk 5 inch TFT-display dat de helderheid automatisch regelt op basis van de lichtomstandigheden. Door de integratie met het Aprilia MIA accessoire verandert het display in een echt connectiviteitscentrum, met navigatie, oproepen en muziek altijd binnen handbereik, zonder af te leiden van het rijden.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion