Nieuwsbrief:

BENELLI  TORNADO 900 TRE LIMITED EDITION - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
GROEN/ZILVER
Vermogen:
100 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
benelli - tornado-900-tre-limited-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2003

WOUW!! EEN TORNADO TRE NOVECENTO
LIMITED EDITION MET 0KM!!!
VAN DE 1ste EIGENAAR!
NR: 70 OF 150 EVER MADE!!
EX.BPM
VAN EEN LIEFHEBBER, VOOR EEN
LIEFHEBBER..;-)

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Jager Motoren. Heeft u vragen over deze motor of
de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze
verkoop op 0528-234149 (Dit nummer heeft ook Whats app)

Waarom koopt u bij Jager Motoren:
- Ruim 2500 m2 showroom met motorplezier.
- Altijd 450 top occasions op voorraad.
- Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét garantie.
- Garantie mogelijkheden van 3, 6, 12 maanden*

Wat kunt u nog meer verwachten bij Jager Motoren:
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk*
- Ruim keuze 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
- Professionele werkplaats voor onderhoud van alle
motormerken!
- Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot
reparatie.
- Uitgebreide shop met Helmen, ART4 sloten en accessoires.
- Bezoek onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
- Geniet nu van extra veel voordeel, scherp geprijsde
motoren, kortingen tot wel ? 1000,- en enorme ruime
keuze!!

Financiering:
- Verschillende mogelijkheden voor zowel prive als
zakelijk.
- Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

Uw motor VERKOPEN?
Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank +
officieel RDW vrijwaringsbewijs.

*Vraag naar de voorwaarden aan uw verkoopadviseur, zet en
type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie is met
zorgvuldigheid opgemaakt, maar door de complexiteit kan er
soms een afwijking zijn. Informeer naar de opties die voor
u belangrijk zijn. Op deze advertentie kan geen aanspraak
gemaakt worden.
Openingstijden Showroom:
Dinsdag 9.00 - 17.30 uur
Woensdag 9.00 - 17.30 uur
Donderdag 9.00 - 17.30 uur
Vrijdag 9.00 - 17.30 uur
Zaterdag 9.00 - 16.00 uur
*Zondag & Maandag gesloten

Bezoekadres:
Buitenvaart 1214
7905 SG Hoogeveen
Drenthe
Tel: 0528-234149




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jager Motoren Hoogeveen
Buitenvaart 1214
Hoogeveen
Plan de route
0528-234149
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion