Nieuwsbrief:

Jager Motoren Hoogeveen

Jager Motoren sinds 2000 actief in de motorbranche In augustus 2000 heeft Arjan Jager zijn bedrijf Jager Motoren opgericht. Tot 2009 was het bedrijf gevestigd aan de Lavalstraat in Hoogeveen op Industrieterrein de Wieken. Het pand op deze locatie werd echter te klein en vanaf 2009 is Jager Motoren gevestigd in haar nieuwe bedrijfspand op bedrijventerrein De Buitenvaart te Hoogeveen. De prachtige showroom is zeker een bezoek waard. Op de verkoopvloer van meer dan 2500 m2 staan gemiddeld 300 motoren te wachten op een nieuwe eigenaar. Alle gangbare motormerken zijn vertegenwoordigd en voor elke liefhebber is er voldoende aanbod. Staat uw motor er niet tussen dan kunt u ons dat via onze website laten weten. U geeft aan wat u zoekt en wij zetten ons in uw droommotor voor u te vinden. Uiteraard beschikt Jager Motoren over een ruime en moderne werkplaats waar gewerkt wordt met geavanceerde apparatuur en goede gereedschappen. De medewerkers van de werkplaats doen elke dag hun best u weer veilig en met een goed gevoel de weg op te helpen. Indien u wilt kunt u gebruik maken van onze haal- en brengservice door heel Nederland. Ook zijn er mogelijkheden om gedurende de wintermaanden uw motorfiets bij Jager Motoren te stallen. Op de kledingverdieping vindt u bij Jager Motoren aan de Buitenvaart alle kleding en accessoires die u nodig heeft om goed beschermd op uw motor te stappen. Daarbij speelt het comfort en uiterlijk van de kleding een niet onbelangrijke rol. Daarom zijn we dealer van de merken Alpinestars, Rev ‘it, Shoei, Shark en Scorpion en hebben we een mooie dames- , kinder- en herencollectie van kleding, schoenen helmen en accessoires. Het gehele team van Jager Motoren te Hoogeveen heet u van harte welkom in haar showroom en werkplaats aan de Buitenvaart 1214. Kijkt u voor onze openingstijden elders op deze website. De koffie staat altijd klaar. Er is een mooie leestafel en kinderspeelhoek aanwezig.  
Alle motoren van Jager Motoren Hoogeveen
332 motoren gevonden
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
2004, 9000 Km
YAMAHA X MAX 250
YAMAHA X MAX 250
2012, 33000 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
2009, 26000 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
2011, 49900 Km
YAMAHA MT 10 TOURING
YAMAHA MT 10 TOURING
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
2011, 39900 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
2016, 13000 Km
HONDA VFR 800
HONDA VFR 800
2006, 38000 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
2011, 0 Mls
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2020, 25100 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2013, 29900 Km
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2019, 6400 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 11600 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2011, 34900 Mls
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 16.850,- p/mnd klik hier
2020, 9400 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.850,- p/mnd klik hier
2020, 12400 Km
PIAGGIO BEVERLY 350 ABS ASR
PIAGGIO BEVERLY 350 ABS ASR
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2019, 9700 Km
YAMAHA XV 1900 MIDNIGHT STAR
YAMAHA XV 1900 MIDNIGHT STAR
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2007, 55900 Km
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion