Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In schitterende staat verkerende Benelli TRK 502 uit 2023
Voorzien van abs systeem, led verlichting rondom, topkoffer, gear indicator, usb oplaad punt en valbeugels
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden
* Servicebeurt optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 175 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 499.6 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met dubbel gasklephuis van 37 mm ø |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 48|35|6,000 |
Max. koppel | 45|5000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Upside Down vork van ø 50 mm |
Vering achter | Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende schijf ø 320 mm, vierzuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | |
Breedte | 912 |
Hoogte | 1235 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Aan boord van Benelli’s TRK 502 adventuremotor is de weg jouw ticket naar vrijheid. Of je nu in de stad rijdt of daarbuiten, de TRK is de perfecte reisgezel. Met zijn comfortabele zithouding, indrukwekkende windbescherming, competente vering, en natuurlijk de krachtige tweecilinder wordt elke dag in een nieuw avontuur, zodat jij onbegrensd nieuwe werelden kunt ontdekken.
De gloednieuwe 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder huist in een kenmerkend Benelli stalen trellisframe en is voorzien van elektronische injectie, bovenliggende nokkenassen en vier kleppen per cilinder. Een maximumvermogen van 48 pk bij 8.500 t.p.m. en 45 Nm koppel bij 4.500 t.p.m. garanderen een perfect responsief blok in alle omstandigheden.
De vering biedt zowel rijder als passagier maximaal comfort, dankzij een instelbare UPSD vooraan en een monoshock achteraan. En ook de remprestaties zijn indrukwekkend: zwevende tweezuigerremklauwen grijpen vooraan in op dubbele 320 mm remschijven, achteraan bijt een tweezuigerklauw zich vast in een 260 mm remschijf. Stabiliteit, veiligheid en precisie, dat zijn de sleutelwoorden voor deze nieuwe Benelli TRK 502. Stap op, en maak dat je wegkomt.
Verkrijgbaar vanaf € 7.499 (aanbevolen verkoopprijs vanaf januari 2018, 21% BTW inbegrepen). |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
 | Monster, Zuid-Holland |
 | 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken