Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  F 900 R - 2021

Garantie: Ja
17147 Km
N2X SAN MARINO BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-10-2024

Mooie F 900 R.
Deze staat in onze showroom in Elst.

BTW is verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), Middenbok, MSR (motorsleepmomentregeling), Navigatievoorbereiding BMW, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Touringpakket, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion