Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 RS - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
96 kW
Teller:
172.406 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
bmw - k-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2002
EU verantwoordelijke: BMW Nederland bv (garanti EINSTEINLAAN 5 2289 CC RIJSWIJK ZH 070-4133163

Zoek jij een machine die de strakke precisie van BMW combineert met de onbegrensde mogelijkheden van een tourmotor? Zoek niet verder. Deze stoere BMW K 1200 RS uit 2002 staat klaar voor jouw volgende avontuur.

Onder de gestroomlijnde kuip schuilt een krachtige 1171cc viercilinder-in-lijn motor. Met zijn 130 pk accelereert deze machine indrukwekkend snel en soepel, terwijl de cardanaandrijving zorgt voor zorgeloos en onderhoudsarm rijplezier. Dit is een motor die zich thuis voelt in snelle bochten, maar ook comfortabel de snelweg kilometers verslindt.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion