Nieuwsbrief:

BMW  K 75 RT - 1993

Garantie: Nee
115785 Km
Zwart
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een toermotor van BMW de K75RT

* Bj. 1993 . NL geleverde motorfiets
* 115.785 km
* Watergekoelde 3 cilinder met injectie , loopt keurig netjes  en degelijke techniek
* Rijdt schakelt remt prima , alles werkt.. dus ideale woon-werk motorfiets , goedkoop toeren.... vakantie motor .
* Kleur antraciet , donker zilver tegen zwart aan
* 2x zijkoffer
* 1x topkoffer
* Valbeugels
* Alarmlichten
* verstralers van Hella , middels schakelaar te bedienen
* 2dkm terug onderhoud gehad:
- motorolie / filter verv.
- accu verv
- remblokken ( ook nog 3 prima remschijven zonder dikke sltijtranden )
- bandenset V+A
- wiellagers voor
- Nu nog even controle gehad:
- bougie's vervangen
- controle versnellingsbak en cardan olie keurig schoon
* Motor heeft wel gebruikssporen , plekje vlekje krasje etc. , niet allemaal op de foto's waar te nemen
* Compleet met boord gereedsschap en reservesleutel
* Voor 999€ veel motorfiets  inruil kan ook nog 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion