Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Zeer nette R 1150 R met twinspark, voorzien van: ABS, Topkoffer, cilinder beschermers, Remus sport uiotlaat, givi topkoffer, windscherm en handvat verwarming
- Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
- U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
Boring x slag | 101|70,5 |
Cilinder inhoud | 1.130 |
Comp. verhouding | 10.3:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 85|63|6.750 |
Max. koppel | 98|5.250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 120 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 135 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijven, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 276 mm schijf, twee zuigerremklauw |
Voorband | 120/70- ZR17 |
Achterband | 170/60- ZR 17 |
Wielbasis | 1.487 |
Lengte | 2.170 |
Breedte | 940 |
Hoogte | 1.220 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 218 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Nieuw op deze R 1150 R en tevens standaard is de EVO rem. Dit is de nieuwste ontwikkeling van BMW op voorrem gebied. Deze bestaat uit grotere remschijven (320mm) en nieuwe 4-zuiger remklauwen met elk twee grotere zuigers. Deze waarborgen een optimale vertragings plus het feit dat er ook veel minder bedieningskracht nodig is om af te remmen. Leverbare kleuren diep blauw, graniet grijs en piemont rood. |
De Knalpot is een klein dynamisch bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in zowel BMW motorfietsen als BMW motorfietsonderdelen.
Op het gebied van gebruikte BMW onderdelen is De Knalpot de grootste van Nederland. Het bedrijf is opgericht in 1995 door Jack Boone en ontstaan vanuit de hobby met een grote voorliefde voor BMW. Jack heeft een opleiding motorfietstechniek gevolgd en is jarenlang als motorfietsmonteur werkzaam geweest. Hij heeft altijd BMW motorfiets gereden en vooral veel gesleuteld aan BMW’s.
| Rilland, Zeeland |
| 0113-552298 |
Een stukje historie: KAWASAKI in 2004 - De verkoop van de Z750 beginnen. Z750 levert de ultieme supersport rijervaring, de ZZR1400 Hoewel onmiskenbaar deel uit van de perfecte balans tussen prestaties, handling en een bijna voelbare de serie "Z", de aanwezigheid middenklasse herinnert aan de legendarische machines wiens geest het belichaamt. versie van de Z1000 beschikt over een eigen aparte motorkap en een enkele uitlaat.
De verkoop van de Vulcan 2000 beginnen. Ontworpen (VN2000 in Europa) te helpen ruiters trimmen hun beginnen. Met een rondetijden, de nieuwe 10R 3 Vulcan 2000 cilinderinhoud van 2.053 cm, voorzien van nieuwe kruiser ontzagwekkende kracht dezelfde Kawasaki's vlaggenschip model is 's werelds superieur bochtenwerk grootste productie V-Twin.
De verkoop van de KX250F, pakket. Kawasaki's eerste 4-takt crossmotor, beginnen. De nieuwe fiets is een model ontwikkeld door KX250F Kawasaki en Suzuki. 3 De verkoop van de ER-6n (650 cm) Een jaar eerder in 2003 ER-6n beginnen. Zijn unieke All-Japan Motocross combinatie van avant-garde kampioenschap, de styling, responsieve macht, KX250F-SR (fabrieksracer) briljant hanteren en door de gebruiker wint zijn debuut race en vriendelijke kenmerken laat het vergaart 11 overwinningen te nemen van te genieten door diverse 125cc titel.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken