Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
LET OP: Deze motor staat in consignatie van een klant en wordt verkocht zonder garantie!
Prachtige BMW R1200GS Adventure met relatief lage kilometerstand! Afkomstig van de eerste, nederlandse eigenaar! Volledige dealer onderhouds documentatie aanwezig! De schokbrekers zijn aangepast door HyperPro waardoor deze variant een stuk stabieler door het bochtenwerk manoeuvreert!
Opties: Hoog windscherm, Handkappen, Oliekoeler bescherming, Valbeugels, Mistlampen, HyperPro schokbrekers, ASC, Handvat verwarming.
- - Occasion bekijken en proefrijden:
Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en wij alle tijd voor u hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak.
- Onze occasions worden geleverd inclusief:
• Volle tank brandstof.
• Klein onderhoud.
• Zorgvuldig & nauwkeurige controle.
• Gewassen & Gepoetst inclusief Ceramic guard .
• Tenaamstelling & Optionele 10 Dagen All-Risk verzekering.
• Rijklaar zonder bijkomende kosten en zo mee te nemen!
- Garantie optioneel onder voorwaarden van MotorGarantie:
• €195 = 3 Maanden & 2000km
• €395 = 6 Maanden & 4000km
• €595 = 12 Maanden & 6000km
- Over ons:
AMR Motorfietsen is het adres voor uw nieuwe, eerste of vervangende motor! Alle motoren worden zorgvuldig gecontroleerd en onderhouden vanuit eigen werkplaats zodat u met 100% zekerheid de weg op gaat! Ook voor onderhoud & reparatie bent u bij ons aan het juiste adres en van harte welkom!
- Voorraad motoren:
Voor ons volledige aanbod, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Ons aanbod is actueel en dagelijks up to date!
- Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
Facebook: AMR Motorfietsen
Instagram: @amrmotorfietsen
- Contact:
AMR Motorfietsen
Amsterdamseweg 13A
1422AC Uithoorn
Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
Email: info@amrmotorfietsen.nl
- Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
Zaterdag: 09:00 / 17:00
Zondag: gesloten
- Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden!
Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1170 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 100|74|7000 |
Max. koppel | 115|5500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 33 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | driedelig, meedragende motor en versnellingsbak |
Vering voor | centraal geplaatst, veerpootdiameter 41 mm, Veerweg 210 mm |
Vering achter | Enkelzijdig aluminium swingarm, BMW Paralever, Veerweg 220 mm |
Remmen voor | EVO-remsysteem met dubbele zwevende remschijven,(Ø 305 mm) |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 265 mm) |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 910/890 |
Drooggewicht | 256 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | BMW presenteert de R 1200 GS Adventure. Een rijke standaarduitrusting, een grote brandstoftank, optimale off-road eigenschappen en een krachtige boxermotor met twee cilinders maken deze machine tot dé ultieme reismotorfiets van de nieuwe generatie. De opvolger van de R 1150 GS Adventure heeft zowel liefhebbers van ruw terrein als vlak asfalt veel te bieden. |
Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
 | Uithoorn, Noord-Holland |
 | 0297-256300 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken