Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 R - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Dark White
Vermogen:
81 kW
Teller:
30.300 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
bmw - r-1200-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

BMW R1200R # ABS / ASC # Bouwjaar: 2014 # Kilometerstand: 30.300 # Kleur: Dark White #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij is gewoon Als Nieuw! Prachtige fiets. Enkel met goed weer bereden en perfect onderhouden. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een grote onderhouds beurt gekregen, hierbij zijn de kleppen gecontroleerd / gesteld, nieuwe bougies gemonteerd, nieuwe olie en olie filter, cardan olie ververst, rem olie voor + achter ververst, koppelings olie ververst, nieuwe luchtfilter gemonteerd en een keer netjes na gekeken. De Bridgestone BT023 banden zijn als nieuw! De remmerij is in perfecte staat. Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

Deze R1200R is fabriek af voorzien van vele optie’s / instelmogelijk heden voor de optimale rij eigenschappen. Zo zit er op,

# 0135 Regeling bedieningsconcept
# 0252 Achterbank Sport
# 0255 Sondermodell Darkwhite
# 0384 Handleiding NL
# 0430 Veiligheidspakket
# 0431 Uitrusting pakket 1
# 0519 Handvatverwarming
# 0530 Bandenspanningscontrole
# 0539 Boordcomputer
# 0590 Richtingaanwijzer LED wit
# 0650 ASC


Naast deze fabrieks optie's is de R1200R nog verder opgebouwd met Mooie Accessoies. Zo is hij voorzien van een Givi Topkoffer, originele BMW middenbok, Navigatie steun en een Mooie Wielstriping. Dus gewoon een Hele Mooie opgebouwde R1200R! Hij word verder afgeleverd incl. instructie / onderhoudsboekje en beide sleutels.Voor de rest is er vrij weinig over de motor te vertellen. Hij ziet er gewoon als nieuw uit en heeft net zijn grote beurt gehad dus staat gewoon opstap klaar. De R1200R is echt een idiale motorwaar je mee kunt touren maar ook zeer sportief mee kunt rijden, Met de 109PK heeft de motor meer als genoeg vermogen om heerlijk mee te toeren / te sturen!

Zie foto's!Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk

r1200r - r 1200 r - r1200 r - r 1200r - 2011 - 2012 - 2013 - 2014 - 2015
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dekker Motorsport Hapert
Verbindingsweg 12
Hapert
Plan de route
06-50924209
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion