Nieuwsbrief:

BMW  R 18 B - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
68 kW
Teller:
3.826 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: aug. 2021 - 2025
Koppel: 158 Nm
Afmetingen (LxBxH): 256 x 97 x 140 cm
Tankinhoud: 24 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Aantal eigenaren: 4
Fabrikant: Simako-BDM Apeldoorn Stadhoudersmolenweg 99 7317BP APELDOORN, NL 0553668591 http://simako-bdm.nl info@simako-bdm.nl

Mooie R 18 B met lage km stand.
BTW motor.
Staat in de showroom van Apeldoorn.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS, ACC (Adaptive cruise control), Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Afsluitbare tankdop, Audio Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Boordcomputer, Centraal vergrendelingsysteem, Connectiviteit TFT scherm, Diefstalalarmsysteem, Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, LED Achterlicht, Multifunctionele knipperlichten, Multimedia systeem, Navigatie, Rijmodi Pro, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion