Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
BLACKSTORM
Vermogen:
68 kW
Teller:
2.114 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2020 - 2025
Koppel: 158 Nm
Afmetingen (LxBxH): 244 x 95 x 113 cm
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Deze mooie R 18 staat in onze showroom Apeldoorn.
BTW motor.
Optioneel: Premium Selection pakket
incl. 24 maanden garantie: €395,
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, First Edition, Hill Start Control, Koplamp Pro, LED koplampen, Metaalkleur, Pinstriping, Stijlvariant Chrome, Tankdop afsluitbaar, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion