Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

999 Km
Aerolite Grey
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
*** ONZE DEMO GAAT IN DE VERKOOP MET MAARLIEFST €500 KORTING! HET BETREFT EEN BTW MOTOR. ***

LET OP: DE KM STAND KAN NOG OPLOPEN

  • LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).    

    Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl). 

    Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
    - De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
    - 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen, accu’s en electrische accessoires zoals handvatverwarming, alarm, gear indicator etc zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
    - Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
    - Volle tank brandstof.
    - Gewassen en gepoetst.
    - 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
    - Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).


    Afleverpakketten:
    Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.   

    * Basis (€199)
    Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
    - Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd). 
    - Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
    - Rem- en koppelingsvloeistof verversen.

    * Uitgebreid (€399)
    Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
    - Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
    - Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
    - Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
    - Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
    - Bougie(s) vervangen.
    - Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.


    We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Opties en Accessoires:
- Quickshifter
- Stuurdemper
- Slipperclutch 
- KYB vering 
- J. Juan remmen
- 5 inch TFT kleuren dasboard
- ABS
- Tractioncontrol
- Volledige ledverlichting 
Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
PremiumMobility
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion