Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT TOURING - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
cfmoto - 800-mt-touring
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 800 MT Touring, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie.

Avontuur betekent nieuwe plaatsen ontdekken en nieuwe ervaringen beleven. Het betekent ook dat je er soms zomaar op uit kan, zonder iets te plannen.

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Ontworpen door Kiska
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauwen met dubbele zuigers
- Volledig instelbare vering
- Twee rijmodi (Sport en Rain)
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- Automatisch dovende richtingaanwijzers
- USB en 12V-aansluiting.
- Mistlampen
- Valbeugels, handkappen, carterbescherming
- Quick shifter up en down
- 7" TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Telefoneren, muziek beluisteren en navigeren (met de CFMOTO app)
- Uitgebreide boordcomputer met banden spanning weergave
- Rijklaargewicht 229 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion