| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ducati Diavel dark edition!!!
Super nette Ducati, echt een eye catcher!
Deze Ducati is voorzien van een Desmo onderhouds beurt (ter waarde van een 1400 euro).
hierme kunt u dus weer jarenlang vooruit en de blitz vangen.
* ABS
* Keyless
* Rijmodi
* Boekjes en alle sleutels aanwezig
See you soon @ Motor-id.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Testastretta 11°, L-Twin cylinder |
| Boring x slag | 106 mm x 106 mm |
| Cilinder inhoud | 1198 cc |
| Comp. verhouding | 11.6:1 |
| Kleppen | 4 kleppen desmodromisch |
| Brandstof toevoer | Electronische injectie |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 162 pk / 119 kW bij 8000 tpm |
| Max. koppel | 127.5 Nm bij 8000 tpm |
| Koppeling | Hydraulische meerplaten |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Tubular steel Trellis frame |
| Vering voor | Marzocchi 50mm fully adjustable |
| Vering achter | Sachs verstelbare monoshock |
| Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
| Remmen achter | 265 mm enkele schijf |
| Voorband | 120-70-17 |
| Achterband | 240/45 ZR17 |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 770 mm |
| Drooggewicht | 210 kg |
| Leverbare kleuren | Red (red / black) - Pearl White Silk and Metallic Black |
| Beschrijving | Our passion is to design bikes that matter, bikes that set the style with a balance of form and proportion that remain timeless. The sheer beauty of Ducati motorcycles turn the heads and race the hearts of enthusiasts throughout the world. |
Voor alle reparaties en onderhoud voor alle merken motoren.
Vertrouwd adres voor alle motorrijders.
Specialisatie in Ducati en Triumph.
Reparatie en onderhoud Vespa-scooters.
 |
Motor-id |
|
De Lind 17
Prinsenbeek
Plan de route
|
 |
076-5411888
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken