Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERSTRADA - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Rood
Vermogen:
77 kW
Teller:
50.835 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
ducati - hyperstrada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ducati Hyperstrada 2014 – €6.850

Te koop aangeboden: Ducati Hyperstrada

  • Bouwjaar: 2014

  • Kilometerstand: 50.835 km

  • Staat: Goede staat, zowel optisch als technisch

  • Onderhoud: Volledige onderhoudshistorie bekend

  • Banden: Nieuw

  • Accessoires: Inclusief koffers

De Hyperstrada is een sportieve en comfortabele allround motor, ideaal voor zowel dagelijks gebruik als langere toerritten. Dankzij de koffers heb je voldoende ruimte voor bagage en met de nieuwe banden en goed onderhoud ben je verzekerd van een betrouwbare rit.

💶 prijs: €6.850

📍 Bezichtiging en/of proefrit mogelijk tijdens openingstijden.
Heb je interesse of vragen? Neem gerust contact op!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorshop Fransen
Hoofdstraat 95
Nieuwolda
Plan de route
0596-855700
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion