Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER SP - 2023

Garantie: Ja
10316 Km
.
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 93 Nm
Afmetingen (LxB): 213 x 82 cm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van eerste eigenaar afkomstige Ducati monster SP met net iets meer dan 10.000 km op de teller.
Deze origineel Nederlands dealer geleverd en onderhouden Monster is bij aflevering voorzien van originele Ducati performance handvatverwarming en 24 maand Ducati Ever Red. Wat inhoud is dat deze super sportive Monster SP fabrieksgarantie heeft tot feb. 2027.?

Deze motorfiets wordt compleet afgeleverd met een verse set Pirellis, jaarlijkse onderhoudsbeurt, duo seat, Ducati map met boekjes en twee sleutels, etc.
Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.


Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handvatverwarming, launch control, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion