Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 RALLY - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Koppel: 121 Nm
Tankinhoud: 30 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De nieuwe Multistrada V4 Rally is de ideale reisgenoot in alle omstandigheden, even gemakkelijk en intuïtief in de stadsjungle als op de meest gewaagde offroad-routes. Sterk presterend, robuust en betrouwbaar dankzij de V4 Granturismo en langere onderhoudsintervallen, brengt hij u waar uw avontuurlijke hart u begeert.
De nieuwe Multistrada V4 Rally is ontworpen voor langeafstandsritten op elk terrein en biedt rijder en passagier meer comfort en een grotere actieradius, wat hem ideaal maakt voor wie op zoek is naar een 'allround' motor.

Ontworpen om ver te gaan: V4 Granturismo
Een kleppenstelinterval van 60.000 km en een geplande olieverversing om de 15.000 km betekent maar één ding - meer tijd om van de rit te genieten.
Soepel vermogen en lichtheid
Ongewijzigd in zijn mechaniek levert de 1,158 cc V4 Granturismo-motor 170 pk  bij 10.500 tpm en 125 Nm 8750 tpm.

Van 170 tot 114 pk: de speciale Enduro-rijmodus
De Multistrada V4 Rally heeft een speciale motormodus, Enduro Riding Mode met een nieuwe Off-Road vermogensmodus, om het motorvermogen te beperken tot 114 pk voor een meer dynamische, directe respons en een vermindering van het verbruik en de uitstoot.
Optimaal verbruik en thermisch comfort.

Naast het uitschakelen van de achterste cilinders bij stationair toerental wanneer de motorfiets stilstaat, een functie die al aanwezig was op de Multistrada V4, houdt de V4 Granturismo nu ook de achterste bank uitgeschakeld in andere rijomstandigheden, wat het brandstofverbruik en de emissies ten goede komt.

Wilt u meer weten en of een proefrit afspreken? Belt met ons en vraag naar de mogelijkheden!


Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, cruise control adaptief, dodehoek detectie, full-LED koplampen, handvatverwarming, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, navigatiesysteem, telefoonintegratie, Travel & Radar, verwarmde buddyseat, WiFi voorbereiding, windscherm, zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion