 |
Motor | Ducati V2 motorblok: 90° V2, 4 kleppen per cilinder, inlaat variabele kleppentiming, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 890 cc |
Comp. verhouding | 13.1:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronisch brandstofinjectiesysteem. Eén injector per cilinder. Volledig ride-by-wire. |
Ontsteking | |
Vermogen | 120 pk / 88 kW bij tpm |
Max. koppel | 93 Nm bij 8250 tpm |
Koppeling | Hydraulisch geregelde slipper- en zelfservokoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0 |
Verhouding | 38/14 |
Overbrenging | Ketting 520; voorste tandwiel 15; achterste tandwiel 42 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium monocopue |
Vering voor | Marzocchi 43 mm volledig verstelbare usd-voorvork |
Vering achter | Volledig instelbare Kayaba monoshock. Aluminium dubbelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 mm semi-zwevende remschijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M50-zuigerremklauwen met Bosch Cornering ABS. |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2-zuigerremklauw met Bosch Cornering ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
Wielbasis | 1493 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 838 mm |
Drooggewicht | 175 kg |
Leverbare kleuren | Ducati Red |
Beschrijving | Uitgevoered met Rijmodus, Powermodus, Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Engine Brake Control (EBC), Automatische bandenkalibratie, Ducati Brake Light (DBL). Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0, Volledige LED koplampen met dagrijverlichting (DRL), automatisch uitschakelende richtingaanwijzers, Coming Home, Passagierszadel en voetsteunen, Sachs stuurdemper. |