Nieuwsbrief:

Joppen Motoren


www.joppen.nl
040-2062033
Dealer van: 

CAGIVA, HUSQVARNA, MASH, MV AGUSTA


Joppen Motoren is een allround motorzaak met de motor voor elke keus. Ook voor onderhoud, service, kleding, en accessoires. De rijke historie van het bedrijf zorgt altijd voor maatwerk advies en de best passende prijs.
Alle motoren van Joppen Motoren
219 motoren gevonden
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2013, 32595 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.595,- p/mnd klik hier
2003, 13413 Km
HONDA VFR 1200 F C-ABS
HONDA VFR 1200 F C-ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 44011 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER
€ 11.495,- p/mnd klik hier
2016, 16795 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.745,- p/mnd klik hier
2003, 41900 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2009, 32000 Km
SUZUKI SV 650 S
SUZUKI SV 650 S
€ 3.395,- p/mnd klik hier
2004, 37390 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2001, 20058 Km
SUZUKI GSX-S 750 A
SUZUKI GSX-S 750 A
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2017, 3400 Km
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2007, 38753 Km
HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2006, 18500 Km
HONDA CB 1
HONDA CB 1
€ 1.495,- p/mnd klik hier
1993, 24960 Mls
HONDA FJS 600 SILVER WING
HONDA FJS 600 SILVER WING
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2015, 22940 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 7.295,- p/mnd klik hier
2013, 27500 Km
TRIUMPH TROPHY 900
TRIUMPH TROPHY 900
€ 2.495,- p/mnd klik hier
1999, 26772 Km
DUCATI XDIAVEL
DUCATI XDIAVEL
€ 19.395,- p/mnd klik hier
2017, 9754 Km
HONDA GL 1500 SE
HONDA GL 1500 SE
€ 1.000,- p/mnd klik hier
1989, 85851 Km
HONDA NC 750 X ADVENTURE
HONDA NC 750 X ADVENTURE
€ 5.795,- p/mnd klik hier
2015, 10071 Km
SUZUKI GSX-R 750
SUZUKI GSX-R 750
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2006, 27500 Km
BMW R 1200 RT ABS
BMW R 1200 RT ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2011, 67159 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2020 Motoroccasion