 |
Motor | Twin Cam 88B™ |
Boring x slag | 95.25|101.6 |
Cilinder inhoud | 1450 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | twee per cylinder, hydraulisch bediende klepstoters |
Brandstof toevoer | carburateur of injectie (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | 77|45| |
Max. koppel | 110|3100 |
Koppeling | Natte platenkoppeling met 9 platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 10.110 |
Overbrenging | riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18,5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | rectangular section backbone w/ twin down-tubes |
Vering voor | 41.3 mm, telescopisch |
Vering achter | Swing Arm Triangular “hard tail” style |
Remmen voor | Dubbelzuigerremklauwen |
Remmen achter | Dubbelzuigerremklauwen |
Voorband | D402F MH90-21 54H Dunlop Harley-Davidson Series |
Achterband | K591 160/70B17 73V Dunlop Harley-Davidson Series |
Wielbasis | 1691.6 |
Lengte | 2423.2 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 660.4 |
Drooggewicht | 293 |
Leverbare kleuren | Two-Tone Sterling Silver and Vivid Black, Vivid Black, Gunmetal Pearl Luxury Blue Pearl, Luxury Rich Red Pearl, White Pearl |
Beschrijving | Hoewel op het eerste gezicht de Harley-Davidson Softail Deuce lijkt als elke andere cruiser stijl Harley, is de Harley-Davidson Softail Deuce in feite een echte beauty. Op basis van de Harley-Davidson Softail, maar met een stretch tank, gerestyled achterspatbord en verchroomde vork sliders heeft de Harley-Davidson Softail Deuce klassieke lijnen. De productie van de Harley-Davidson Softail Deuce werd stopgezet toen de allernieuwste 1558 varient van Harleys Big Twin werd geďntroduceerd. Maar de Old School Twin Cam 1450 motor in de Harley-Davidson Softail Deuce is zeker niet slecht. Verwacht charismatische voorspelbaarheid en duurzaamheid. |