Nieuwsbrief:

Jan Dokter Motors


www.jandoktermotors.nl
0318-610081
Dealer van:Lid BOVAG

NIMOTO, SUZUKI


Jan Dokter Motors B.V. Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar! * Huur bij ons een Motor * Wij kopen uw gebruikte Motor * Haal & Breng service * Onze schadeservice * Winterstalling * Handige links
Alle motoren van Jan Dokter Motors
17 motoren gevonden
HONDA MONKEY Z 125
HONDA MONKEY Z 125
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2018, 5800 Km
DUCATI M 900
DUCATI M 900
€ 2.890,- p/mnd klik hier
1999, 60984 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2001, 65512 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 52729 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2022, 14450 Km
HONDA VT 750 S
HONDA VT 750 S
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 25710 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.290,- p/mnd klik hier
1991, 38642 Km
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2011, 77745 Km
SUZUKI SV 1000
SUZUKI SV 1000
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 12533 Km
Merkdealer
SUZUKI BANDIT 650 SA
SUZUKI BANDIT 650 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 15705 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2009, 9857 Km
Merkdealer
KAWASAKI J 300 SPECIAL EDITION
KAWASAKI J 300 SPECIAL EDITION
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2015, 8348 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 1.990,- p/mnd klik hier
2006, 68392 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2008, 63216 Mls
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2014, 3599 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2009, 71824 Km
PIAGGIO MP3 300 LT TOURING
PIAGGIO MP3 300 LT TOURING
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2013, 29226 Km
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion