Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER 1340 FXS - 1980

Garantie: Ja
58916 Km
Zwart
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
harley-davidson - low-rider-1340-fxs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Originele en van eerste eigenaar geweest,een FXS 1340 Lowrider,
ook  nog voorzien van de eerste laklaag.
Een voor de collectie. 
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Twin Performance Ommen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion