Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PAN AMERICA 1250 ST - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BILLIARD GREY
Vermogen:
110 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate
EU verantwoordelijke: Harley-Davidson Benelux B.V. Laan van Vredenoord 33 2289 DA Rijswijk ZH, NL 070-757 4900 ap.nl@harley-davidson.com

Trade-In Actie: Stap Over op de Harley-Davidson Pan America

Ervaar het avontuur, ruil je motor in en profiteer nu!

Ben jij klaar om de gebaande paden achter je te laten? Dan is dit hét moment om in het zadel te stappen van de Harley-Davidson Pan America de ultieme adventure-touring motor die performance, stijl en comfort combineert. En met onze tijdelijke Trade-In Actie wordt overstappen nog aantrekkelijker.



Wat houdt de actie in?
Ruil je huidige motorfiets in , elk merk is welkom en ontvang een aantrekkelijke inruilpremie bij aankoop van een nieuwe Pan America ST of Pan America 1250 Special. Dit is jouw kans om met extra voordeel de wereld van Harley-Davidson binnen te rijden.



Waarom kiezen voor de Pan America?

- Revolution Max 1250 motorblok: Krachtige prestaties, soepel rijgedrag.


- Adaptieve vering (bij de Special): Past zich automatisch aan voor maximaal comfort
.

- Off-road & on-road perfectie: Gemaakt voor elke ondergrond, elk avontuur
.

- Volledig digitaal dashboard: Navigatie, connectiviteit en rijmodi binnen handbereik.
Opties en Accessoires:
1250 revolution max, Abs, Handvatverwarming, Led verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H-D Big Rivers
Muskushouwsestraat 32
Heteren
Plan de route
026-4742657
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion