Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE SCREAMIN EAGLE CVO FLTRXSE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MERCURY SILVER
Vermogen:
93 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-screamin-eagle-cvo-fltrxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate
EU verantwoordelijke: 15 Twelve Zuiderweg 164 1461 GN Zuidoostbeemster, NL info@15twelve.com

Geïnspireerd door race-baggers, is de 2025 CVO Road Glide ST gebouwd met een innovatief ontwerp, lichtgewicht materialen en de meest indrukwekkende high-performance componenten die beschikbaar zijn

Uitvoorraad Leverbaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H-D Big Rivers
Muskushouwsestraat 32
Heteren
Plan de route
026-4742657
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion