Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HONDA CB500F CB500 F CB500FA
Bouwjaar 2022 en nieuw model met USD Voorvork.
9053 Kilometers en in Topstaat en recent nog beurt gehad
500cc motorblok en super zuinig en betrouwbaar.
35 Kw en 48 Pk dus geschrikt voor A2 a2 rijbewijs.
Deze CB500F is voorzien van de volgende optie's zoals.
Abs
Bar End Spiegels . orginele er ook bij
MIVV Sportdemper met EU Keur en verwijderbare DB Killer. Orginele Uitlaat er ook bij.
Korte Kentekenplaat houder en natuurlijk de orginele er ook bij
Led Knipperlichten Achter,
Versnellingsbak indicator
Led Koplamp
12 Volt aansluiting
Midddenbok en dat is iedeaal met ketting smeren en wielen schoonmaken.
In de mooiste kleur Mat Zwart met Zwart en motor is eigenlijk als Nieuw.
Deze Cb500f staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 euro
Telefoon nummer 0622236308
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken