Nieuwsbrief:

Hunen Motoren

Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
Alle motoren van Hunen Motoren
29 motoren gevonden
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 99600 Km
HONDA CB 650 F
HONDA CB 650 F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2018, 7511 Km
BENELLI LEONCINO 500
BENELLI LEONCINO 500
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 19042 Km
HONDA CB 500 X
HONDA CB 500 X
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2021, 2890 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2020, 23509 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1999, 37710 Km
ZERO DS ZF
ZERO DS ZF
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 26900 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2017, 88600 Km
YAMAHA XV 950 RACER
YAMAHA XV 950 RACER
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 11700 Km
BMW F 700 GS
BMW F 700 GS
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2014, 51446 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2016, 23670 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2019, 21712 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2019, 25863 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2023, 1636 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 79800 Km
YAMAHA XVS 950 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 950 A MIDNIGHT STAR
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 16699 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2020, 16964 Km
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 4.550,- p/mnd klik hier
2008, 22526 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 85681 Km
HONDA CMX 500 REBEL S
HONDA CMX 500 REBEL S
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 9256 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion