Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 R - 2022

Garantie: Ja
12827 Km
Grijs
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

HONDA CB 650 R – Sportief, stijlvol en krachtig

De Honda CB 650 R uit 2022 is een sportieve naked bike die dynamische prestaties combineert met een strak, modern ontwerp. Aangedreven door een 649cc viercilinder motor levert deze CB 650 R krachtige acceleratie en een opwindende rijervaring, ideaal voor zowel stadsritten als bochtige bergwegen.

Met slechts 12.827 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor vele nieuwe avonturen. Het slanke ontwerp, het sterke vermogen en de wendbare handling maken de CB 650 R perfect voor rijders die op zoek zijn naar een motor die zowel sportief als praktisch is.

Waarom kiezen voor de Honda CB 650 R?

  • 649cc viercilinder motor voor krachtige en soepele prestaties

  • Sportief en strak ontwerp, ideaal voor stedelijke ritten en bochtenwerk

  • Afkomstig van de eerste eigenaar

  • Slechts 12.827 km gereden – uitstekend onderhouden




     

Prijs: € 7.989,-
Garantie: Ja

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor komen bekijken?
Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen?
Neem contact op en ervaar zelf het sportieve karakter en de uitstekende rijeigenschappen van de Honda CB 650 R!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion