Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
*** Zeer nette Honda CB750 Hornet ABS 35KW met Quickshifter en duoseatcover. ***
LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).
Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl).
Al onze gebruikte motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
- De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
- 6 maanden garantie op gebruikte motorfietsen, waarbij slijtagedelen, accu’s en electrische accessoires zoals handvatverwarming, alarm, gear indicator etc zijn uitgezonderd en met een maximum van 3000km (tenzij anders vermeld).
- Technisch volledig nagelopen in onze eigen moderne en uitgebreide werkplaats.
- Volle tank brandstof.
- Gewassen en gepoetst.
- 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
- Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
Afleverpakketten:
Alle motorfietsen zijn in onze werkplaats met de grootste zorgvuldigheid nagelopen. Wilt u een langere garantie termijn dan de standaard 6 maanden of gaat u bijvoorbeeld direct een lange reis maken dan kunt u uit één van onze twee afleverpakketten kiezen.
* Basis (€199)
Dit betreft een kleine beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 8 maanden met een maximum van 4000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd).
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
* Uitgebreid (€399)
Dit betreft een grote beurt waarbij we naast de standaard technische check ook de:
- Garantie uitbreiden naar 12 maanden met een maximum van 6000km (slijtagedelen en accu’s uitgezonderd)
- Motorolie verversen en het oliefilter vervangen.
- Rem- en koppelingsvloeistof verversen.
- Luchtfilterbox reinigen en het element vervangen.
- Bougie(s) vervangen.
- Kleppen stellen tegen meerprijs, omdat dit bij vrijwel iedere motor maatwerk is kunnen we hier geen standaard tarief voor aangeven en dienen we specifiek per motor een offerte te maken.
We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Opties en Accessoires: - 35KM / A2
- ABS
- Quickshifter
- Duoseatcover (duoseat is aanwezig)
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde OHC viertakt parallel tweecilinder met 270° krukas en unicam, 8 kleppen |
Boring x slag | 87|63.5 |
Cilinder inhoud | 755 |
Comp. verhouding | 11.0;1 |
Kleppen | 8 kleppen |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |67|9500 |
Max. koppel | 74|7000 |
Koppeling | Natte multiplaatskoppeling, assist/slipper |
Versnellingsbak | 6 VERSNELLINGEN |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.2 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen diamant |
Vering voor | Showa 41 mm SFF-BP USD, 130 mm veerweg |
Vering achter | Monoschock schokdemper, Pro-link swingarm, 150 mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele remschijf 296 mm x 4mm met Nissin radiaal gemonteerde vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf 240 mm x 5 mm met eenzuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR-17 |
Achterband | 160/60ZR-17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 795 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Graphite black,Pearl Glare White,Matte Irridium Grey,Matte Goldfinch Yellow |
Beschrijving | Schud De Korf Wakker
Vergeet het verwachte. Het is tijd voor een nieuwe generatie die de boel op zijn kop zet. Aftrappen doen we met een
nagelnieuw motorblok dat een nieuwe norm in zijn klasse zet qua vermogen. Tel daar een lichtgewicht
chassis bij op dat perfect geslepen is op sportief rijden, strak gewikkeld in verbluffend knappe streetfighter-stijl en de
nieuwe CB750 Hornet is klaar voor de lancering. Niets komt ook maar in de buurt.
Er zoemt wat rond de CB750 Hornet. De geruchten gaan allemaal over de vermogen-tot-gewichtsverhouding. Een geheel nieuwe paralleltwin met opgepompte vortex die de inlaatefficiëntie verbetert en de supersportcilindertechnologie die de wrijving vermindert. Met een piekvermogen van 67,5 kW en een koppel van 75 Nm staat het nieuwe blok garant voor een erg krachtig middenklasse en een opwindende rush doorheen de toeren. Het voelt en klinkt ook geweldig, met erg veel kracht onderin en een opwindende uitlaatnoot erbovenop. Zon krachtige motor in een dergelijk lichtgewicht chassis, betekent dat je maar een ding hoeft te doen. Schrapzetten en genieten. |
 | Vinkeveen, Utrecht |
 | 0627401144 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken