|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67|42.5 |
Cilinder inhoud | 599.3 |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 16-kleps DOHC |
Brandstof toevoer | PGM-F1 electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Computer gestuurde digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 78|57|10500 |
Max. koppel | 59|8250 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.750 (33/12) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Mono-backbone; gravity die-cast aluminium |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock schokdemper met 7-voudige instelbare veervoorspanning, 125 mm veerweg |
Remmen voor | 296 x 4,5 dubbel gecombineerd remsysteem met driezuiger-remklauwen ABS en gesinterde metalen remblokken |
Remmen achter | 240x5 mm gecombineerde remsysteem met enkelzuigerremklauw en gesinterde remblokken |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 160/60 ZR 17 M/C (69W) |
Wielbasis | 1490 |
Lengte | 2160 |
Breedte | 765 |
Hoogte | 1210 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 222 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Pearl Nightstar Black . Pearl Cool White. Dragon Green Metallic. Pearl Siena Red |
Beschrijving | Net zo individueel als jezelf!
Met een krachtbron die is gebaseerd op de zeer sterke CBR600RR motor, weet je meteen dat het met de prestaties van de nieuwe CBF600 wel snor zit. Dat geldt ook voor de stuureigenschappen. Het met nieuwe spuitgiettechnieken vervaardigde aluminium ruggengraadframe weegt - net als het motorblok - 5 kg lichter en dat brengt de handelbaarheid op een sportief niveau.
|