Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
*** Nieuw uit voorraad leverbaar Honda CBR600RR (geen kenteken dus alleen voor circuit gebruik). ***
Verdere circuit aanpassingen zoals montage van andere banden, een remschakelset, stalen remleidingen, abs delete, andere uitlaat, montage van racekuipen of het flashen van de ecu is bij ons ook mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, 4-cilinder in lijn |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.2:1 |
Kleppen | 6 |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | Volledige transistor |
Vermogen | 119 pk / 89 kW bij tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 11 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium Composiet twin spar dubbel buizenframe |
Vering voor | 41 mm telescopische Showa USD vork |
Vering achter | Instelbare Showa achterschokdemper |
Remmen voor | 310 mm schijven met vierzuigerklauw |
Remmen achter | 220 mm schijf met enkelzuigerklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C |
Achterband | 180/55ZR17M/C |
Wielbasis | 1370 mm |
Lengte | 2030 mm |
Breedte | 685 mm |
Hoogte | 1140 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
PremiumMobility |
|
Provincialeweg 19a
Vinkeveen
Plan de route
|
 |
0627401144
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd.
Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken