Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS - 2022

Garantie: Ja
41097 Km
Rood wit blauw
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct-adventure-sports
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Jouw Avontuur Begint Hier: Honda CRF 1100 DCT Adventure Sports (2022)

 

Stap op en laat je meevoeren! Deze Honda CRF 1100 DCT Adventure Sports uit 2022 is de perfecte partner voor elke reis, of je nu de horizon opzoekt of de dagelijkse rit omtovert tot een avontuur. Met slechts 41.097 km op de teller is deze machine net ingereden en staat hij te popelen om samen met jou nieuwe herinneringen te creëren.

 

Waarom deze Honda de jouwe moet zijn:

 

  • DCT (Dual Clutch Transmission): Ervaar ongeëvenaard rijgemak en comfort dankzij de soepele, automatische schakelovergangen. Geen gedoe met koppelen, alleen puur rijplezier.

  • Adventure Sports Uitvoering: Volledig uitgerust voor lange afstanden en divers terrein, inclusief extra brandstofcapaciteit,  elektronische vering en meer windbescherming.

  • Krachtige Prestaties: De betrouwbare 1100cc motor levert indrukwekkende prestaties en een soepele vermogensafgifte, perfect voor zowel snelwegritten als bochtige binnenwegen.

  • Optisch en Technisch Top: Deze motor is zorgvuldig onderhouden en verkeert in uitstekende staat, zowel vanbinnen als vanbuiten. Klaar om direct mee weg te rijden!

Zoek je een betrouwbare, comfortabele en avontuurlijke reisgenoot die geen uitdaging uit de weg gaat? Dan is dit jouw kans! De Honda CRF 1100 DCT Adventure Sports staat bekend om zijn robuustheid en veelzijdigheid, en dit exemplaar is klaar voor zijn volgende kilometers met jou aan het stuur.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk

De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion