 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt, SOHC 1-cilinder cylinder |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 249.4 cc |
Comp. verhouding | 13,9:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Benzine Injectie |
Ontsteking | Volledige transistor |
Vermogen | 39.5 pk / 29.4 kW bij 11.500 tpm |
Max. koppel | 27.1 Nm bij 9.000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | Constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 6.3 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbele aluminium balk |
Vering voor | 49mm Showa vork met spoelveer |
Vering achter | Showa monoshock op Honda Pro-Link systeem |
Remmen voor | 260mm hydraulisch bediende wave type schijf |
Remmen achter | 240mm hydrauliisch bediende wave type schijf |
Voorband | 80/100-21 Dunlop MX3S |
Achterband | 100/90-19 Dunlop MX3S |
Wielbasis | 1.486 mm |
Lengte | 2.181 mm |
Breedte | 827 mm |
Hoogte | 1.260 mm |
Zithoogte | 957 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Extreme Red |
Beschrijving | Racen maakt het product beter

De MX2-klasse evolueert snel. Wij ook. In 2018 was de CRF250R een volledig nieuwe machine. We hebben al een upgrade voorzien. Als je dus tijd wilt winnen, moet je de nieuwe CRF250R nemen. Hij is ervoor gemaakt. |