Nieuwsbrief:

HONDA  VISION 110 - 2014

Garantie: Ja
10300 Km
ZWART
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
honda - vision-110
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2014

Deze leuke Honda Vision 110cc is super zuinig en uitermate geschikt voor woon-werk verkeer of voor achterop de camper.

Oer-degelijk en voorzien van een topkoffer.

MotoPort Goes XXL
www.motoport.nl/goes
0113-231640
verkoop@motoportgoes.nl
Nobelweg 4, 4462 GK, Goes
.
Voor meer motoren en scooters (400 stuks) zie onze website https://www.motoport.nl/goes of kom langs!
.
Voor kwaliteit en betrouwbaarheid bent u al meer dan 65 jaar aan het juiste adres bij MotoPort Goes XXL. Wij hebben het grootste aanbod van Zuid-West Nederland in een van de grootste motorzaken van de Benelux!
Voor aankoop en onderhoud van motoren en scooters, aanschaf van kleding (mega kleding shop van 1500 m2!) en voor de aanschaf van onderdelen en accessoires kunt u bij ons terecht.
.
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief onvermijdbare kosten. Wij bieden op onze occasions tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
.
Wij zijn officieel dealer van: BMW, Ducati, Harley-Davidson, Honda, Kawasaki, Peugeot, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa en Yamaha. Inruil van alle merken en types is bij ons mogelijk.
.
Heeft u een auto, boot of ander vervoersmiddel in te ruilen? Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!
.
Volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en aanbiedingen.
.
Een motorfiets van ons kopen vanuit het buitenland? Buying a motorcycle from us from abroad?
No problem! See: https://www.motoport.nl/goes/Motorfiets-kopen-vanuit-buitenland
.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
.
Voordelig en goed verzekeren?
Kijk op onze website voor meer informatie over de MotoPort No Risk verzekeringen (ook als je niet je motor bij ons hebt gekocht).




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion