Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C SHADOW - 2009

Garantie: Ja
5302 Km
Zwart
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
honda - vt-750-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Honda VT750 (2009) – Slechts 5.302 km – De Cruiser die je zoekt! 🏍️

Ben jij op zoek naar een cruiser met karakter? De Honda VT750 uit 2009 met maar 5.302 km op de teller is de perfecte keuze voor wie houdt van stijl, comfort en betrouwbare prestaties!

🔹 Bouwjaar: 2009
🔹 Kilometerstand: Slechts 5.302 km – bijna nog in nieuwstaat!
🔹 Motorinhoud: 745cc – ideaal voor lange ritten en cruisen zonder in te boeten op kracht
🔹 Staat: Uitstekend onderhouden – deze beauty ziet eruit als nieuw
🔹 Toegankelijk: Dankzij het lage zwaartepunt en de comfortabele zithouding is deze motor perfect voor zowel beginnende als ervaren rijders!


Waarom de Honda VT750?

✅ Uitmuntend cruiser-design: De VT750 heeft die klassieke cruiserlijn die je doet verlangen naar lange ritten langs de kust of over landelijke wegen.
✅ Zeker op de weg: De 745cc-motor zorgt voor voldoende vermogen, maar is tegelijkertijd niet te agressief – perfect voor een ontspannen rit.
✅ Lage instap: De lage zithoogte maakt de VT750 bijzonder toegankelijk voor een breed scala aan rijders, van beginners tot gevorderden.
✅ Comfortabel: Dankzij de soepele vering en ergonomische zithouding is deze motor ideaal voor lange ritten.

staat in de vestiging Deventer en deze moto is ook geschikt voor het A2/Code 80 rijbewijs




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion