Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 22 liter
Referentienummer: 10195
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 178
Garantie: Ja
Status: Nieuw
Pursuit Titanium Black Metallic
Absoluut the next level:
1768 cc vloeistofgekoelde V-Twin met 178 Nm torque
Max koppel bij 3800 RPM
SmartLean Technolgy
-Kuip op frame gemonteerd
-Verstelbaar windscherm
-Apple CarPlay
-200 watt muziekinstallatie
-USD Voorvork
-Quick release topkoffer
-133 liter opbergruimte
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde PowerPlus |
Boring x slag | 108 mm x 108 mm |
Cilinder inhoud | 1768 cc |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Closed loop-brandstofinspuitsysteem / dubbele boring 52 mm |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 178 Nm bij 3800 tpm |
Koppeling | NATTE, MEERPLATEN KOPPELING |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | TANDWIELAANDRIJVING, NATTE KOPPELING |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Upside-down telescopische vork / 130 mm |
Vering achter | Enkele schokdemper Fox met elektronisch geregelde hydraulische verstelling / 114 mm |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende schijf / 320 mm / radiale remklauw met 4 zuigers |
Remmen achter | Enkele zwevende schijf / 298 mm / remklauw met 2 zuigers |
Voorband | Metzeler Cruisetec 130/60B19 66H |
Achterband | Metzeler Cruisetec 180/60R16 80H |
Wielbasis | 1668 mm |
Lengte | 2609 mm |
Breedte | 990 mm |
Hoogte | 1444 mm |
Zithoogte | 672 mm |
Drooggewicht | 400 kg |
Leverbare kleuren | Maroon Metallic / Crimson Metallic,Black Metallic |
Beschrijving | ULTIEME LUXE

De aan het frame bevestigde kuip biedt op zich al een uitstekende bescherming tegen de wind. Maar voor nog meer bescherming kun je de openingen in het onderste deel van de kuip afstellen. Of druk simpelweg op een knop om het windscherm omhoog te brengen. Zowel de rijder als de passagier genieten van het comfort van een verwarmd premium zadel. Je kunt het zadel naar wens instellen met de bedieningselementen op het zadel of via het infotainmentscherm. |
| Dealerschappen: ENERGICA, INDIAN |
BIKE YOUR PASSION
Bike-Barn; voor motorrijders door motorrijders. Hoe een idee voor een uniek Motor Experience Center steeds meer vorm krijgt. We nemen je graag mee on the Bike-Barn tour. Een route in ontwikkeling waarin onderweg veel te beleven valt voor de ware motorliefhebber. Gevestigd in Leusden.
SADDLE YOUR PASSION
Bike-Barn is de exclusief importeur van Corbin motorzadels voor de Benelux. Corbin zadels staan garant voor een luxe uitstraling, comfortabel rijden en reizen en een nog beter gevoel van eenheid met de motor. Corbin produceert sinds 1968 handgemaakte zadels van superkwaliteit.
 | Hoevelaken, Gelderland |
 | 085 401 77 94 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken