Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPORT CHIEF - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Indian Motorcycle Sport Chief RT!

De Sport Chief RT is onze performance cruiser van de nieuwe generatie, met afsluitbare harde zadeltassen, een volledig nieuw duozadel met hoge rugsteun, en in 23 standen verstelbare piggyback-schokdempers.

Lees meer:
https://www.indianmotorcycle-zwolle.com/sport-chief-rt/
  • 2e PAASDAG GEOPEND VAN 12.00 - 17.00

    ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion