Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPRINGFIELD DARK HORSE - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK SMOKE
Vermogen:
53 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
indian - springfield-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

MET GRATIS INDIAN JAS!

24 maanden Fabrieksgarantie + 3 jaar aanvullend beperkt

Gegevens:
116 = 1890 CC
Standaard:
Remote-Locking Hard Saddlebags, Vinyl Rogue Seat; Tire Pressure Monitoring; Light Bar; ABS; Cruise Control; Keyless Ignition
Led-koplamp en -rijverlichting, led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers

Prestaties:
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Ook leverbaar in andere kleurehn en modellen:
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion