Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ER 6 F ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
32.716 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
kawasaki - er-6-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki ER-6F ABS uit 2015 - Betrouwbaar en sportief

 

Zoek je een veelzijdige en sportieve motor die je nooit in de steek laat? Dan is deze Kawasaki ER-6F ABS uit 2015 precies wat je zoekt! Met 32.716 kilometer op de teller is deze motor perfect ingereden en klaar voor nog vele kilometers rijplezier.

Deze ER-6F combineert een sportieve uitstraling met een comfortabele zithouding, waardoor hij ideaal is voor zowel dagelijks gebruik als langere toertochten. Het soepele en krachtige 650cc parallel-twin motorblok is vinnig in de stad en comfortabel op de snelweg. Dankzij het ABS-systeem rijd je bovendien altijd veilig.

Een groot voordeel van deze motor is dat hij de afgelopen jaren bij ons in onderhoud is geweest. Je kunt er dus van op aan dat hij altijd de nodige zorg heeft gekregen.

 
Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
De informatie in deze advertentietekst is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden ontleend. Wijzigingen, zetfouten en de beschikbaarheid zijn voorbehouden.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion