Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 250 F - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
91 Uur
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
kawasaki - kx-250-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De motor is nog volledig origineel en goed onderhouden. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig. Deze heeft de vorige eigenaar netjes in het boekje opgeschreven. Er is goed te zien dat de motor weinig te verduren heeft gehad. Bij 49.8 uur is de eerste zuiger vervangen en bij inruil is er door ons nog een nieuwe zuiger gemonteerd met distributieketting. Deze is dus net als de olie en olie filter nog nieuw. Daardoor moet de motor nog ingereden worden. Door de Japanse degelijkheid en het uitzonderlijk goede onderhoud kun je met deze motor voorlopig nog vooruit!

 Prijs: €4950,- incl BTW, ondernemers kunnen de btw terugvragen!
Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl
  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD- De Boer Motoren bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcross Aad
Zernikestraat 8
Bleiswijk
Plan de route
0105216470
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion