Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC TOURER - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Rood
Vermogen:
54 kW
Teller:
18.004 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER – Elegantie en comfort voor lange ritten

De Kawasaki VN 1700 Classic Tourer uit 2009 is de perfecte motor voor de motorrijder die op zoek is naar comfort, stijl en prestaties voor lange ritten en avontuur. Aangedreven door een 1700cc V-twin motor, biedt deze cruiser de kracht die nodig is voor moeiteloze lange ritten, met voldoende koppel voor een ontspannen rijervaring.
Met slechts 18.004 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is klaar voor nieuwe avonturen. Het classic design in combinatie met touringaccessoires zoals zijkoffers, een comfortabele zithouding en een brede voorruit maakt deze motor ideaal voor lange reizen. Dankzij de lichte bediening en het comfortabele zadel ben je klaar voor lange ritten, of het nu een weekendtrip is of een lange vakantie.
Waarom de Kawasaki VN 1700 Classic Tourer?
De Kawasaki VN 1700 Classic Tourer is de ideale keuze voor rijders die een cruiser met een comfortabel en stijlvol design zoeken, maar ook behoefte hebben aan krachtige prestaties voor lange ritten en avontuur.
  • Bouwjaar 2009
  • 1700cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • Touringaccessoires zoals zijkoffers en comfortabele zithouding
  • Klassiek design met een moderne twist
  • Uitstekende prestaties voor lange ritten en avontuur
Prijs: € 9.498,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht, het comfort en de elegantie van de Kawasaki VN 1700 Classic Tourer!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion