Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 500 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART/GROEN
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Alle ogen zijn op jou gericht wanneer je op de nieuwe Z500 stapt. Uitgerust met een krachtige 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Met het nieuwe Sugomi design met een full colour TFT-display en ledverlichting vallen meteen op als onmiskenbare Supernaked. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten.

De Kawasaki Z500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Candy Persimmon Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray
- Metallic Moondust Gray / Metallic Spark Black




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Goes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion