| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2010
supermooie rc8
een echte liefhebbers motor
met aantoonbare weinig kilometers.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2 cilinder 4-tact V-75 |
| Boring x slag | 103 mm x 103 mm |
| Cilinder inhoud | 1148 cc |
| Comp. verhouding | 12.5 : 1 |
| Kleppen | 4 V/DOHC |
| Brandstof toevoer | Keihin EFI (gasklephuizen 52 mm) |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / 113.8 kW bij 10000 tpm |
| Max. koppel | 120 Nm bij 8000 tpm |
| Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, hydraulisch bedi |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | X-Ring Ketting 5/8 x 5/16" |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 16.5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | Chroom-molybdeen trellis frame, poedergecoat |
| Vering voor | WP-USD Ø 43 mm |
| Vering achter | WP-Monoshock |
| Remmen voor | 2 x Brembo vierzuigerklauw, radiaal gemonteerd, remschijven 320 mm |
| Remmen achter | Brembo tweezuigerklauw, remschijf 220 mm |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 190/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1430 mm |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | 184 kg |
| Leverbare kleuren | zwart, wit, oranje |
| Beschrijving | Sterker en lichter dan alles wat zich concurrentie noemt: 120 Nm koppel, 155 pk bij 10.000 toeren/min en minder dan 200 kg volgetankt.



Dankzij innovatieve oplossingen en nquwgezet detailwerk ongeevenaarde reactiegedrag - in het wegverkeer en op de racebaan, in elke situatie.

 |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken