|
Motor | 1- cilinder, 4 takt motor |
Boring x slag | 78|52,3 |
Cilinder inhoud | 249,9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | ||14000 |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, CSS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centrale-buizenframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ř 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | 260 mm schijfrem |
Remmen achter | 220 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 |
Drooggewicht | 99 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Maximaal vermogen bij het laagst mogelijke gewicht, versterkt door lage onderhoudskosten en soepele, lineaire vermogensafgifte - de 2023 KTM 300 SX is klaar om de MX Open-categorie terug naar school te brengen. Met meer dan 57 pk uit een motor die slechts 23,9 kg weegt, zet de KTM 300 SX de maatstaf als het gaat om vermogen-gewichtsverhoudingen. Zou de 2023 KTM 300 SX de nieuwe Open Class-president kunnen zijn? |