Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuwe KTM 350 EXC-F
Modeljaar: 2024
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1- cilinder, 4 takt motor |
Boring x slag | 88|57,5 |
Cilinder inhoud | 349,7 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom Stalen Buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf |
Remmen achter | Schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 104 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Alom bekend om zijn 250-achtige behendigheid en 450-achtige kracht, is de KTM 350 EXC-F iets geworden om rekening mee te houden. Bij zijn aankomst in 2012 kreeg hij onmiddellijke erkenning en is hij een frequente verschijning op het podium geworden in de FIM Hard Enduro World en de EnduroGP Championships, dankzij zijn pure berijdbaarheid en concurrentievermogen op elk terrein. Kortom, het houdt alle kaarten vast. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit.
Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken