| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
nette 690 smc r abs
met 2 rijmodi en tractioncontrol.
kleine knipperlichten
en handvatverwarming
van 1e eigenaar.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | LC4 690 eencillinder, viertakt |
| Boring x slag | 105 mm x 105 mm |
| Cilinder inhoud | 690 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | |
| Vermogen | pk / 55 kW bij tpm |
| Max. koppel | Nm bij tpm |
| Koppeling | PASC (TM)-slipperkoppeling, hydraulisch bediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 13,5 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
| Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
| Vering achter | WP-schokdemper met Pro-Lever linksysteem |
| Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijf, vast |
| Remmen achter | Brembo enkele zuiger, remschijf 240 mm, zwevend |
| Voorband | Bridgestone S21 17 |
| Achterband | Bridgestone S21 17 |
| Wielbasis | |
| Lengte | |
| Breedte | |
| Hoogte | |
| Zithoogte | 890 mm |
| Drooggewicht | 147 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | De KTM 690 SMC R legt de lat hoger voor asfalthooligans. Het gereviseerde chassis wordt aangevuurd door de nieuwste 690 LC4 motor en een geüpdatet elektronicapakket, dus of je nu je asfaltscheurende talenten op bergweggetjes of op het parcours inzet, je drift de toekomst in met een maximale grijns en je aderen kloppend van de adrenaline. Het rijgemak wordt vergroot door de nieuwste volledig instelbare WP APEX ophanging, dus alles waar jij aan hoeft te denken is je richten op de weg voor je en de gashendel zo ver mogelijk open draaien. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken