Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1100 - 2006

Garantie: Ja
76948 Km
Rood
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
moto-guzzi - griso-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nog een nette Griso 1100 in de stoere rode kleur.

Net door ons voorzien van een set Michelin Road 6 banden.

Motorfiets is voorzien van een mooie Remus uitlaat maar ook de originele is erbij aanwezig.

Verder voorzien van valbeugels, Cilinderbeschermbeugels, windscherm,  bagagedrager, extra lampen, andere spiegels en een SW motech tanktas met tankring.

Verder zit er nog een rekening van bij met groot onderhoud en wat meer spullen zoals originele spiegels en een ander windscherm.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 


 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Bagagerek, Cardan aandrijving , dempers, andere en uitlaatsystemen, extra lampen, hendels, andere, Originele uitlaat, spiegels, andere, Sportuitlaat, Tanktas, Topkoffer, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion