Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE GT ABS - 2012

Garantie: Ja
51513 Km
Wit
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
moto-guzzi - norge-gt-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi Norge 8V sinds 2014 is deze motor bij ons bekend met onderhoud.

Toen verkocht met een km stand van 10000 Km .

Voorzien van de laatste nokkenasmodificatie.

Alle rekeningen en boekjes zitten er ook gewoon netjes bij.

Voorzien van de originele 3 delige kofferset, electrisch verstelbare ruit en handvatverwarming.

Net voorzien van een nieuwe voorband en afleverbeurt.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Cardan aandrijving , garantie, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, USB aansluiting, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion