Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 50 MONZA - 1983

Bouwjaar:
1983
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
35 kW
Teller:
36.950 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
moto-guzzi - v-50-monza
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1983

Deze originele, super conditie
V50 Monza klassieker is in de mooiste
kleur. Historie van deze machine is
geheel aanwezig. Super mooie, goede
motorfiets

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Onderhoudsgeschiedenis aanwezi




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Divmo Motoren
parallelweg 50
rijen
Plan de route
0161240107
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion